Profesionální internetový obchod Eshop Master


Profesionální systém Eshop Master je vhodná nejen pro malé začínající firmy, které ještě nemají zkušenosti s provozováním elektronického obchodu (e-shopu), ale zejména pro velké e-shopy, objednávkové portály, nákupní domy a složitá individuální řešení. Je určena jak pro začínající, tak i pro náročné zákazníky, kteří očekávají komplexní řešení svého obchodu s maximem užitných funkcí a ušetření času s obsluhou elektronického obchodu. Mimo jiné je samo- zřejmostí také věrnostní a provizní systém, rozsáhlejší SEO optimalizace, registrace do českých i slovenských katalogů a v neposlední řadě také možnost vícejazyčnosti obchodu (připraveno máme více jak 11 mutací) a výběru originálního grafického řešení navrženého na míru dle představ zákazníka. Jestliže chcete na internetu uspět a mít aplikaci špičkové kvality za přijatelnou cenu, plně upravitelnou dle vašich představ, pak Eshop Master je jasná volba!






 


Specifikace

Charakteristika

  • Profesionální WEB 2.0 aplikace pro obchodování na internetu
  • Bezpečnost, spolehlivost, stabilita a rychlost
  • Individuální řešení, dealerský (B2B) prodej, koncový prodej (B2C)
  • Patrový obchodní dům s možností provozu na několika doménách paralelně
  • Objednávkový portál pro sofistikovaný velkoobchodní pro­dej
  • Modulární systém s možností četných rozšíření
  • Možnost napojení na ERP systémy, účetní a podnikové systémy
  • Profesionální individuální design
  • Technická podpora a školení, poimplementační podpora
  • Velmi důkladná optimalizace SEO
  • Pokročilé prostředky e-marketingu, redakční systém
  • Široké portfolio doprovodných služeb a opravdu neomezená individualizace aplikace


Aplikace Eshop Master představuje profesionální a moderní systém pro obchodování na internetu, jenž již v základu nabízí funkčnost, jakou konkurence nabízí jako extra doplňkovou. Je to neustále se rozvíjející EM 2.12 aplikace, při jejímž vývoji jsou již více než 10 let brány v potaz věcné připomínky a požadavky našich zákazníků a zkušených obchodníků, takže je aplikace vyvíjena směrem k maximální použitelnosti a vstřícnosti ke správci obchodu. Při vývoji aplikace Eshop Master je dbáno jak na jednoduchou a intuitivní správu, tak také na pohodlí při samotném nakupování v e-shopu.

Každý zákazník je pro nás důležitý, tedy při zadání neohlížíme, zda-li tvoříme obrovský projekt, či malý e-shop s několika položkami. Jsme otevřený na veškeré vaše požadavky na sebesložitější úpravy za účelem maximální individualizace obchodu nebo portálu. Samozřejmostí je možnost e-shop lokalizovat do libovolného počtu jazyků a zboží v něm prodávat v libovolných měnách.

Eshop Master představuje profesionální aplikaci pro internetový obchod, ať již se zaměřením na koncový prodej (B2C) nebo na sofistikovaný portál pro velkoobchodní (B2B) prodej. Je samozřejmě modifikovatelný i pro prodej služeb.

 

Doprovodné služby a rozšíření

K samotné aplikaci nabízíme i široké portfolio doprovodných služeb:

  • Naší kreativní grafici vám vypracuje několik grafických návrhů přesně podle vašich požadavků a představ.
  • Jelikož návštěvnost a počet položek (tudíž vytíženost) velkých e-shopů a nákupních center nedá srovnat návštěvností a vytížeností obyčejných e-shopů, nabídneme vám odpovídající webhosting za výhodnou cenu.
  • Budete-li si přát vést reklamní nebo marketingové kampaňe nebo svůj obchod optimalizovat pro internetové vyhledávače, bude vám k dispozici tým profesionálních SEO analytiků.
  • Až bude realizace obchodu ve finále, zaškolíme vás do ovládání administrace Eshop Master, přičemž i nadále budeme připraveni na telefonu, či e-mailu pro případ, že byste potřebovali pomoci s jakoukoliv nejasností.
  • Samozřejmostí je pak technická a poimplementační podpora realizovaná prostřednictvím aplikace HelpDesk a na telefonu.

 

Administrační rozhraní

Všechny internetové obchody Eshop Master jsou vyvíjeny za přítomnosti zpětné vazby našich zákazníků. Ti k použitelnosti aplikace přispívají svými praktickými požadavky a zkušenostmi. Díky tomuto faktu si troufáme říci, že jsou administrace e-shopů Eshop Master vytvářeny pro snadné a praktické použití. Na způsob správy obchodu si lze velmi rychle zvyknout, takže se práce s administrací stává velmi rychle pohodlná, takřka automatická a velmi efektivní.

V základní verzi obchodu je administrace logicky rozdělena do několika sekcí (Objednávky, Katalog zboží, Přeceňování, Dávkový import, …) podle toho, co je potřeba provést, evidovat nebo přenastavit. Níže následuje tématicky seřazený výpis funkcí a modulů, které jsou v administraci obsaženy a napomáhají ke snadné správě e-shopu.

Systém a administrace

Bezpečnost. Aby se konkurence nedostala k Vašim datům či zákazníkům administrace Eshop Master podporuje dva způsoby zabezpečení – střední a vysoké. V kombinaci s šifrovaným přenosem SSL a důmyslně zpracovaným autorizačním systémem jsou tak vaše data chráněna maximálním možným způsobem.

Administrace s udělením práv. Udělováním práv se v Eshop Master rozumí možnost zamezit některým správcům přístup do zvolených sekcí administrace. Dohled nad těmito právy má vždy jeden „superadmin“, který takto může rozdělit práci např. mezi studenty brigádníky, kteří mu obchod naplní zbožím a nebudou proto moci nahlížet a pracovat nikde jinde, než jen v katalogu zboží. U každého administrátora se samozřejmě evidují časy přístupů.

WYSIWYG editor. Na všech místech administrace Eshop Master, kde je potřeba pracovat s obsáhlejšími texty, se setkáte s jednoduchým, přesto funkčním WYSIWYG editorem. Práce s ním je plně srovnatelná s prací např. s aplikací MS Word, takže formátování jakýchkoliv textů vám nebude dělat žádné problémy.

Provoz obchodu

E-shop lze provozovat na několika různých doménách, přičemž je spravován pouze z jednoho místa – z jedné administrace. Lze tak vzbudit dojem, že je zboží prodáváno několika různými prodejci v několika různých obchodech. Dalším zajímavým rysem je takové nastavení obchodu, kdy se e-shop chová jako „vícepatrové“ nákupní centrum. I takovéto prostředky Eshop Master poskytuje již v základním řešení.

Provoz několika e-shopů z jedné administrace. Tento modul představuje možnost provozovat více e-shopů z prostředí jedné administrace na více doménách zároveň. Takto lze docílit snížení nákladů na několik e-shopů, jelikož všechny obchody může spravovat jedna obsluha.

Multishop. Multishop představuje takové nastavení, kdy se váš e-shop bude chovat jako více e-shopů zastřešených pod jeden. Můžete tak nastavovat akce, novinky, ankety, koeficienty pro každé „patro obchodu“ zvlášť. Provoz v režimu multishop je ideální zejména pro velké e-shopy a portály, které nabízí různé typy sortimentu. Tento režim je v administraci kdykoliv možné vypnout nebo zapnout.

Objednávkový systém

Objednávky registrovaných či neregistrovaných zákazníků jsou přehledně tříděny v administraci podle aktuálního stavu (Přijato, Zpracovává se, Zpracováno, Stornováno, Zrušeno) a podle časové osy – snadno tak vidíte objednávky z období: dnes, včera, tento týden, minulý týden, tento měsíc atd. U objednávky jsou vedeny údaje jako zákazník, fakturační a dodací adresa, zvolená platba a doprava, vzkaz od zákazníka a objednané zboží apod. Správci obchodu mohou objednávce nastavovat stav, vkládat vzkaz zákazníkovi, vkládat číslo zásilky pro online sledování u dopravce a nastavovat stav jednotlivým zbožím objednávky.

Jelikož je nutné, aby byl zákazník vždy dobře informován o tom, v jakém stavu je jeho objednávka nebo zboží, rozesílá Eshop Master automaticky e-maily o přijetí objednávky, o jejím stornování, vyexpedování, či jakékoliv změně statusu na objednávce.

 

Přidání objednávky v administraci. Tuto funkci jistě využijete v případě, že budete vašim zákazníkům umožňovat telefonické objednávky. Jedná se o možnost z administrace zadat objednávku se všemi jejími náležitostmi a přiřadit ji jak existujícímu, tak neregistrovanému zákazníkovi.

Tisk objednávek. Eshop Master umožňuje tisknout jak detail objednávky, tak i přehled objednávek. Další možností rozšíření je export objednávek do formátu PDF, XLS.

Editovatelné stavy objednávek. Implicitně jsou stavy objednávek v objednávkovém systému aplikace Eshop Master nastaveny na Přijato, Zpracovává se, Zpracováno, Stornováno a Odmítnuto. Tyto stavy lze ovšem editovat a jejich názvy zvolit případně i jinak anebo vhodněji. Se stavy objednávek přicházejí do styku samozřejmě také nakupující, kteří podle nich rozeznávají, co se děje s jejich objednávkou.

Export objednávek. Objednávky lze z Eshop Master kompletně off-line cestou exportovat do software POHODA, Money S3, EKONOM aj. Také pro programy Pošta 2002 a Pošta, lze exportovat pouze dodací adresy, či volitelné položky. Exporty lze provádět jak jednotlivě, tak hromadně. K dispozici je také export do formátu CSV nebo PDF. Pro ještě větší a pohodlí a efektivitu také nabízíme sofistikované online propojení na ekonomické a informační systémy.

Editace objednávek. Přijaté objednávky je samozřejmě možné editovat – lze upravit jména, adresy, ceny a počty položek, zkratka vše podstatné.

Dopravy a platby. Samozřejmostí je v Eshop Master možnost nabídnout nakupujícím z několika typů plateb – dobírka, platba převodem, ePlatby, hotovostní platba, splátkový prodej a platební kartou. Z doprav jsou implicitně k dispozici Česká pošta, PPL, DPD, DHL, TNT, vlastní doprava a Osobní odběr. Dopravy lze editovat, přidávat, ubírat libovolně. Modulové rozšíření poskytuje možnost přiřazovat k jednotlivým dopravám doplňkové služby nebo vytvářet např přepravní kategorie podle váhy, apod.

Katalog zboží a cenotvorba

Varianty zboží. Jako ukázku variant zboží lze použít například konfekční velikosti. Vytvoříte si šablonu variant o hodnotách S, M, L, XL. U odpovídajícího zboží pak jen zvolíte, ve kterých variantách/ve­likostech jej máte. V nákupním prostředí obchodu pak bude mezi těmito variantami na výběr ve chvíli, kdy si bude chtít zákazník vložit do košíku. Další použití variant – např. velikost obuvy (37, 38, 39, 40, 41,....), barevné provedení výrobku (bílá, černá, červená, žlutá,....) či jakékoliv další možnosti.

Sleva kategorie. Toto představují možnost cenotvroby, díky níž budete moci v každém oddělení nastavit jinou cenu zboží. Takže např. v případě, že se rozhodnete v daném období prodávat všechny televizory o dvě procenta levněji, nastavíte slevu pro danou kategorii televize 2% slevu a všechno zboží v tomto oddělení bude automaticky o tato dvě procenta levnější. Toto nastavení může byt nastaveno pro konkrétní datum od-do. Přičemž systém automatický po uplynutí tohoto data odstraní tuto slevu.

Vodoznak v obrázcích. Tento modul vám umožní „chránit“ obrázky ve vašem obchodě vodoznakem, aby je nemohla např. vaše konkurence stáhnout a použít. V nastavení obchodu zvolíte, na jaké pozici má být do obrázku vodoznak vložen a ve kterých typech obrázků má být vodoznak použit.

Export pro vyhledávače zboží. Jsme si vědomi majoritního podílu přístupů do e-shopů z inzertních serverů (tzv. vyhledávačů zboží), proto Eshop Master automaticky pravidelně generuje XML zdrojové soubory s vaším zbožím pro Zboží.cz, Heureka.cz, Centrum.cz, Atlas.cz, jyxo.cz, Nejlepšíceny.cz a Monitor.cz, kde pro vás můžeme zařídit zaregistrace a použít tyto soubry.

Soubory. Podobně jako obrázky nebo odkazy je možné ke zboží přidat i soubory ke stažení, tato možnost je použitelná např. (PDF, XLS, MP3,...) pro návody, ovladače, firmware, katalogy, apod.

Recyklační a Autorské poplatky. Díky této funkci je možné jednotlivým produktům nebo celým oddělením nastavit individuálně nebo podle přednastavené skupiny příspěvek na likvidaci odpadu, či autorské poplatky. Tato částka pak bude podle nastavení zobrazován a účtována zákazníkovi.

Minimální počet kusů. Díky této funkci budete moci omezit prvotní vložení zvoleného zboží na nastavený počet kusů, stejně tak je možné nastavit, po kolika kusech je možné přidávat do košíku poté. Docílíte tak toho, že zákazník si bude moci koupit minimálně 100ks tužek, přičemž přibírat je bude moci po 10 kusech.

Galerie obrázků. Ke každému produktu je možné přidávat libovolný počet ilustračních obrázků. Tyto obrázky mohou být libovolně veliké. Eshop Master automaticky vygeneruje malé náhledy se zachováním poměrů. Po kliknutí na náhled pak bude zobrazen obrázek v původní velikosti.


Redakční systém a nákupní prostředí

Vestavěný redakční systém je nespornou výhodou, právě díky němu je možné v obchodě editovat různé prvky titulní strany jako jsou megaakce, akce na hlavní stránce obchodu nebo textové novinky. Mezi další aspekty e-shopu, které redakční systém sdružuje patří aktuality, ankety, multimenu s články, prodavači s kontaktními údaji v panelu Speciální přání, upoutávky (rolující text v hlavičce obchodu), apod.

Akce na hlavní stránce. Akce na hlavní stránce představuje možnost, jak na titulní stránce obchodu „vypíchnout“ libovolný počet produktů, které by jinak nakupující sami hledali v odpovídajících kategoriích.

Aktuality. Prostřednictvím aktualit je možné nakupujícím a návštěvníkům sdělovat různá kratší oznámení. U každé aktuality lze zvolit, ve kterém oddělení obchodu nebo na které stránce má být zobrazena.

Multifunkční menu s články. Multifunkčním menu se rozumí prostor na titulní straně, kam lze vkládat a třídit jednotlivé články nebo novinky. V multimenu lze vytvořit logickou strukturu a třídit tak články a témata do více úrovní. Texty pro multimenu se stejně jako všude jinde v e-shopu vkládají prostřednictvím WYSIWYG editoru.

Akce. akce je způsob, jak již na titulní stránce obchodu upozornit zákazníka na vybrané zboží. Kombinací akce a opravdu akční ceny žádaného zboží lze docílit oslovení nejednoho zákazníka.

Dynamický strom oddělení. Díky dynamicky řešenému stromu oddělení je možné např. prostřednictvím ikonek [+] a [-] zobrazovat pododdělení a obsah jednotlivých oddělení e-shopu.

Diskuze ke zboží. Samozřejmost jako možnost komentování zboží nemůže dnes v žádném e-shopu chybět. Jako administrátorovi vám budou chodit upozornění na nové komentáře, které pak budete moci cenzurovat, zodpovídat nebo mazat.

Ankety. V Eshop Master máte možnost zveřejňovat libovolný počet anket o libovolném počtu možností odpovědí. U každé ankety je opět samozřejmě možné zvolit, kde v obchodě bude anketa zobrazena.

Podpora. Formulář podpora slouží zaregistrovaným zákazníkům ke snadnému zadávání otázek spojených s jejich objednávkami nebo jimi objednaným zbožím, případně i k pokládání obecných dotazů. Tento formulář vám ušetří práci s hledáním souvislostí v nesrozumitelně napsaných ale specifických dotazech.

 

Internetový marketing a SEO

Věrnostní systém. Jedním z mnoha marketingových prvků v Eshop Master je věrnostní systém. Díky tomuto módu umožníte vašim zákazníkům sbírat body, kterými budou odměňováni za nákup u vás. Tyto body budou moci zákazníci vyměnit za různé bonusy jako nákup zboží za kredity, generování slevových kupónů nebo přestup do zvýhodněné cenové kategorie.

Statistiky. Mít detailní statistiky přístupů a prodeje je rozhodně konkurenční výhodou. Statistiky systému Eshop Master obsahují detailní informace o přístupech a návštěvnících, frázích hledaných ve vyhledávačích před příchodem ale i v e-shopu, informace o prodejnosti zboží, počtu objednávek a jejich cenách a statistiky volených typů plateb a dopravy. To vše formou koláčových, sloupcových a lineárních grafů za vybrané období.

Slevové kupóny. Slevové kupóny figurují v administraci hned dvakrát – jednak v e-mailovém zpravodaji (viz. dále) a jednak ve funkci pro generování seznamu, který je použitelný např. pro poštovní rozesílání slevových poukázek. Slevové kupóny slouží k poskytnutí slevy zákazníkovi a je možné je aplikovat vždy jen na jednu objednávku. Typ (procentuální nebo pevná částka) a platnost se určují při generování seznamu nebo při rozesílání e-mailového zpravodaje.

SEO optimalizace pro vyhledávače. Obchody Eshop Master poskytují díky validitě, návrhu a skladbě kódu velmi dobrý základ pro veškerou další optimalizaci pro vyhledávače. V základu obchod umožňuje nadefinovat si vlastní meta klíčová slova a meta popisek obchodu, dále je pak v základu zahrnut modul čistá url (díky němu se v adresách nacházejí klíčová slova namísto předávání parametrů a jejich spojování). Více o optimalizaci SEO pro Eshop Master si přečtěte zde.

E-mailový zpravodaj. Samozřejmostí základního vybavení Eshop Master je i tento neodmyslitelný prostředek internetového marketingu. E-mailovým zpravodajem budete moci vaše zákazníky informovat o novém zboží, rozesílat jim slevové kupóny nebo různá jiná oznámení ohledně běhu obchodu. Do seznamu pro odběr e-mailového zpravodaje se mohou samozřejmě hlásit i neregistrovaní uživatelé.

Databáze zákazníků. Do databáze se uloží všechny vaše registrované zákazníky. Veškeré vedené osobní údaje jsou libovolně editovatelné. U každého zákazníka existuje možnost vést si osobní poznámky, sledovat jeho objednávky, individuálně jej přesouvat mezi cenovými skupinami, apod.

 

Nákupní prostředí

Internetové obchody Eshop Master jsou vyvíjeny s vysokými nároky na použitelnost, což se projevuje jak v prostředí administračním, tak samozřejmě také v prostředí nákupním. Ať již zvolíte prodej velkoobchodní nebo koncový, nakupující se budou vždy pohybovat v intuitivně navrženém prostředí, kde po dobu celého procesu objednávky budou mít přehled o zboží v nákupním košíku a jeho koncové ceně. Z každého kliknutí špatným směrem bude vždy existovat možnost vrátit se bez problémů zpět a snadno se tak poučit, jak se ve vašem internetovém obchodě Eshop Master nakupovat. Při každém návratu do vašeho obchodu už se bude nakupující cítit jako v již známém prostředí a vždy se snadno zorientují.

Základní verze obchodu nakupujícím nabízí a zobrazuje následující funkce a rysy, kterými se jim e-shop snaží usnadnit a zpříjemnit vyhledávání zboží, výběr a samotné nakupování.

 

Množství panelů

Postranní panely v internetových obchodech Eshop Master zákazníka jednak informují a upozorňují, jednak mu pomáhají v orientaci, poskytují možnost se přihlásit nebo zaslat rychlý dotaz či požadavek.

Vaši zákazníci v nich naleznou poslední do katalogu přidané zboží a nejprodávanější zboží. Na detailu produktu pak panely zobrazují zboží často přikoupené nebo alternativní (tzn. zboží v podobné cenové relaci).

Prostřednictvím ostatních panelů se budou moci zaregistrovat, přihlásit nebo požádat o zaslání zapomenutého hesla. Prostřednictvím dalších postranních panelů se přihlásí pro odběr vašeho e-mailového zpravodaje, budou moci hlasovat v anketách, dohledat si kontaktní údaje jednotlivých prodavačů, přečíst si krátké textové aktuality, stáhnout různé soubory z download sekce, atp. V neposlední řadě se v postranním panelu nachází také panel pro orientaci v odděleních obchodu a možnost pro vyhledávání.

 

Titulní strana

Stejně jako výloha kamenného obchodu by měla lákat zákazníky dovnitř, tak i titulní stránka vašeho e-shopu je uzpůsobena k tomu, aby na ní bylo možné vystavit a vhodným způsobem „vypíchnout“ vaše top zboží. Pomocí akcí na hlavní straně bez problému docílíte toho, že vaše návštěvníky minimálně zaujmete a v ideálním případě z nich uděláte vaše nakupující zákazníky.

 

Výčet funkcí a možností Eshop Master, který jste si právě přečetli, představuje pouze základní funkčnost, kterou získáte zakoupením licence na provoz e-shopu. Dále se nechte ohromit nepřeberným množstvím doplňkových funkcí a rozšiřujících modulů jako multijazyčnost, multiměnovost, napojení na dodavatele, propojení s informačním nebo účetním systémem, které je možné k této verzi e-shopu přikoupit.

 

O nás

Již 11 let vyvíjíme profesionální internetové obchody (e-shopy) na míru. Naší hlavní činností je vývoj a implementace profesionálních internetových obchodů (e-shopu) a studie softwaru – více o internetovém obchodu (eshopu) a výhodách naleznete v sekci funkce. Snažíme se, aby naše nabídka byla vždy transparentní a srozumitelná. Profesionální systém Eshop Master je možné také zakoupit na splátky s měsíčními poplatky. Námi vytvořené řešení internetového obchodu po úplné uhradě je vždy Vaším vlastnictvím!

více

Anketa

Kde jste se dozvěděli o Eshop Master ?